Умови доступності закладу для навчання
У закладі забезпечений безперешкодний доступ до приміщення для осіб з особливими потребами.
Також у закладі функціонують інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Створені умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.
З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в Хмельницькій ЗОШ №14 створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:
- забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (асистенти вчителя, практичний психолог, соціальний педагог, учитель-логопед);
- створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу;
- створення умов для розвитку – для проведення корекційно-розвиткових занять обладнано логопедичний кабінет, кабінет психолога;
- налагодження співпраці з батьками.
Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами.
- Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
- Для навчання осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.
- Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.