Умови доступності закладу для навчання

У закладі забезпечений безперешкодний доступ до приміщення для осіб з особливими потребами.

Також у закладі функціонують інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Створені умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.

З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в Хмельницькій ЗОШ №14 створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:

  • забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (асистенти вчителя, практичний психолог, соціальний педагог, учитель-логопед);
  • створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
  • здійснення психолого-педагогічного супроводу;
  • створення умов для розвитку – для проведення корекційно-розвиткових занять обладнано логопедичний кабінет, кабінет психолога;
  • налагодження співпраці з батьками.

Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами.

  • Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
  • Для навчання  осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.
  • Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.